Första dagen på nytt jobb

Halv vägs genom arbetsdagen kändes det som om att mitt huvud skulle explodera. Så mycket ny information att ta in. Men det gick bra trots allt. Hann med att prova på ett par olika saker. Känns konstigt att sitta framför en dator hela dagen. Tur att stolen var bekväm. Ännu konstigare var det att äta lunch med vuxna. Ingen mjölk som behövde torkas upp och ingen mat hade jag på mina tröjärmar.

Ser framemot morgondagen. Tiden gick fort idag. Vips så var det lunch och vips så var det dags att stänga ner och gå hem.

Nu ska jag koka lite pasta till min lunch låda. Blir någ mycket sallader i framtiden, men det gör mig inget. Salladsflicka som jag är.

Fick en bild redigerad av en annan bloggare! Tack så mycket!!



Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Det är ett av mina ston på bilden, Molly =)

2010-05-03 @ 19:34:01
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Aha =) Vad var det för stam på den?

2010-05-04 @ 09:28:40
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0