Ont i ryggen igen

AjajajajaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ungefär så lät det när jag skulle stiga upp från sängen i morse...Fan i helvete vad det gjorde ont i skulderbladet! Kom i alla fall upp. Att lägga på täcke på hästarna var nästan omöjligt. Så det fanns inte mycket att välja på, det var bara till att stanna hemma idag. Vet liksom inte hur jag ska sitta/ligga/stå för att det ska kännas hyfsat bra. Ska försöka jobba imorgon. Men utan att lyfta några barn...hur nu det ska gå??

jag hade sett framemot träningen så mycket men det är helt omöjligt för mig att träna. Dumma rygg. Thomas smörjer mig med Tigersalvan. Tydligen är det en liten knut precis där det gör som ondast.

Betsällde tröjan igår så nu får vi se när den kommer. Ska bli spännande.

Bilder kommer ikväll, nu har vi nämligen ingen vallgrav mera....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0