Känner mig som ett lik

Gud vad trött jag är idag. Mina ögon ser inte riktigt kloka ut. De är helt svullna. Jobbade ju till halv 5 och så hade vi personalmöte 18-20.30. Hann inte hem i mellan så det var bara att försöka döda tid. Fast jag gick och lade mig i normal tid så känns det som att jag knappt sovit alls. Har precis varit ute och fodrat hästarna. Ska försöka vakna till liv nu. Måste fixa stallet innan jag kör till jobbet. Jobbar till 5 idag. Tur att jag har en kort dag i morgon 7-13. Skulle verkligen behöva lite semester nu. Har 34 dagar som jag kan ta ut men det känns inte så roligt att ta ut dem nu när det är så tråkigt väder. Bättre att spara dem tills det börjar bli lite varmare.

Det ska tydligen snöa idag. Behövs det verkligen? Det är väl tillräckligt deprimerande som det är. Det blåser ockå så det kommer ju att bli jätteroligt i kombination med snö....

Tur att det är helg snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0