17 December

Äntligen har det slutat blåsa. Små snöflingor faller utanför fönstret, vindstilla. Sånt här väder gillar jag. Junior tycker också att det är mycket bättre. Vi har varit ute och han har sprungit i alla snödrivor och letat efter snöbollar.

Lite senare idag ska jag hämta Thomas på jobbet och  så ska vi (eller han) skotta snö hos mamma och pappa så att de kan ta sig upp till huset när de kommer på måndag.

Men först ska jag sätta mig ner och skriva lite "instruktioner" till hästarna så att när det väl blir dags för bebis att komma ut så har Katarina och Linda koll på läget.

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Tack! =)



Maila bilder, fodersorter (om det ska stå, vissa vill ha de rutorna tomma och skriva i själva) och antal mål till [email protected] =)

2010-12-17 @ 13:31:46
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0