Lördag med sol

Lördagen började redan 5.30. Varför är vi alltid så pigga på morgonen när det är helg?? Sinnessjukt och mycket irriterande. Men jag har i alla fall sovit en liten sväng på eftermiddagen.

Jag pratade med vår granne idag som var här ute för att röja lite innan han ska försöka sälja gården. Jag fick lova att bygga en gräshage i den gamla kohagen så att hästarna kan beta där nu innan sommarbetet. Så nu har de fått beta en timme. Masi står och jäser i hagen och Peace blev jättesur när jag flyttade över dem i vanliga hagen igen.

Thomas sover i soffan brevid mig. Jag sitter och funderar på om jag ska unna mig något lördagsgodis idag? Är sugen på nåt... Vet inte vad än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0