Dagens

Idag har vi/jag gjort en hel del. Efter att mockning och allmänt stallfix var klart så körde vi till Thomas föräldrar en sväng.

Innan vi körde därifrån så tog vi en titt på Thomas pärla, en Ford Sephyr som han fick för ca ett år sedan. Tanken är att vi kanske ska köra den på Ystad cruisingen om en månad...dock ville den inte starta idag så det krävs väl en del meck innan den är körklar.(Och en stor dos med musgift!!!) Vi får väl se om vi kan få hem den någon dag...


Detta var den bästa bilden jag kunde åstadkomma...

Sedan var det dags att köra på husvisning för mamma och pappas räkning. Jag gillade huset, tror att de också gillar det, men det är såå svårt att veta vad de vill ha.

Hemma igen så satte Thomas in bas lådan i sin bil igen, kanske ett tecken på att våren är på väg?? Jag fixade i trädgården med att laga kantstenen till rabatten som fick sig en smäll när det grävdes för det nya avloppet. Passade på att vända jorden i mitt lilla växthus.

Dagen rullade vidare med städning av huset, diskning och tvättning.

Och sen för att avsluta dagen blev det en ridtur på en mycket pigg och ganska så osamarbetsvillig Masi som hade kommit på att galopp var den enda gångarten som gällde idag...

Är det ok att känna sig trött nu? Jag kommer i alla fall att sova gott inatt, fast först ska jag se klart Djävulen bär Prada....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0