30 April 2010

Valborgsmässoafton. Sista arbetsdagen på gamla jobbet. Stängning.

Idag ska jag då ta farväl av alla goa barn och kollegor. Jag kommer att träffa vissa av dem om en vecka när vi ska ut och bowla. Och barnen träffar jag om ca 3 veckor när det är sk familjekväll då det ska göras fint och planteras lite på gården. Då tänkte jag ta mig dit med några jordgubbsplantor eftersom jag behöver gallra i mitt jordgubbsland.

Igår kom grannens gård ut til salu...Jag vet inte om det verkligen kan finnas någon som betalar så mycket pengar för ett obeboeligt hus med diverse fel... HÄR hittar ni gården.

Håller tummarna för mamma och pappa, för nu är det budgivning om huset som de så gärna vill ha.


Kommentarer
Postat av: Troylone

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-02-28 @ 17:18:10
URL: http://troylone.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0