29 April 2010

Har sovit bra inatt. Men hade såklart kunnat sova lite längre. Börjar inte jobba förrän halv 10 idag men jag ska vara på jobbet redan vid 9 så att jag förhoppningsvis hinner klämma in ett utvecklingssamtal redan nu på morgonen.

Red Masi en liten sväng igår kväll. Var lite tvungen till det eftersom jag ville testa pessoabettet på han för att kunna lämna det tillbaka till Linda i kväll. Han gick faktiskt hyfsat på det bettet. Kunde lätt ta halvhalter och till och med galoppera en sväng på vägen hem uten problem. På lördag sla jag åka och införskaffa mig ett sådant bett på Landäng. Sen får vi väl se hur länge han fungerar på det bettet.

Det märks att hästarna betar ett par-tre timmar om dagen. Masi han fiser på och det är sura fisar vi snackar om!! Dock tycker jag att han verkligen skulle kunna fälla klart nu för han bli så svettig av ingenting. Lite trav och galopp och han är svettig på de flesta ställen.

Idag jobbar jag till 5 så Thomas har fått till uppdrag att släppa ut hästarna i beteshagen när han kommer hem. Hoppas att de sköter sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0