28 April 2010

Ligger på soffan fast jag borde vara på väg till jobbet. Kommer nog att ligga kvar på soffan några timmar till. Har spenderat större delen av natten på toaletten med "spruttibangbang-röv" som ett barn en gång uttryckte sig så fint! Har inte fått sova så mycket i natt och är trött.

Men jag hade hellre varit på väg till jobbet nu, har 2 utvecklingssamtal i eftermiddag. Om jag kan ta mig till jobbet imorgon så ska jag försöka trycka in de då istället....Får så dåligt samvete när jag inte e på jobbet. Undrar hur och om det löser sig. Vikarier är svåra att få tag i och vi är redan en man kort på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Tack så jättemycket, gud så kul att höra!! :D :D Kul att kunna motivera någon också =)



Om det är något stort som ska redigeras kostar det 50 kr, men är det bara en lite enklare bild som de i inlägget tar jag inget, de går rätt så fort att göra men jag lägger inte lika mycket energi på detaljer heller så de bilderna är ju inget man skriver ut/förstorar precis.

Hur stor bilden blir beror på orginalbilden =)

2010-04-28 @ 10:37:18
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Lina

Sv: Låter som att det finns en risk att kvalitén är för dålig, men skicka den till mig så ska jag kolla på det! [email protected]

2010-04-28 @ 14:38:18
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0