26 April 2010

Då var det en ny vecka igen. Helgen har gått fort men vi har gjort mycket också. Varit ute största delen av helgen, har dessutom varit riktigt skönt väder, speciellt igår. Thomas klippte gräset för första gången i år. Hästarna fäller massvis med hår, undrar om det någonsin ska ta slut? Borstade Masi i hagen igår och det rann hår av honom. Men ändå ser han lika lurvig ut.

Nu börjar sista vecka på gamla jobbet. Har alla mina utvecklingssamtal  denna veckan också så är det klart när jag slutar. Känns konstigt. Kommer att sakna barnen, speciellt lilla P som jag inskolade för han är så go och kramig. Och lilla I som flörtar med sina ögon för att få som hon vill. Första bästa dag som jag har möjlighet ska jag åka och hälsa på dem.

Nu mot jobbet. Solen skiner och svalorna flyger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0