2 April 2010

Nu är hästarna ute i hagen. De står och tuggar det sista va sitt morgon hö. Stallet är mockat och all mat är upplagd. Allting bör vara fixat och klart. Thomas har fått all information som han behöver och lite till. Katarina har koll på läget och grannarna ska nog klara av sina uppgifter galant. Det svåra med att åka iväg såhär är just hästarna. Alltjag gör varje dag går på ren automatik och jag behöver inte tänka på allt jag gör. Jag bara gör det. När jag ska iväg så måste jag sätta mig ner och tänka efter vad och hur jag gör vissa grejer....Men det brukar gå bra och i dagens moderna samhälle är jag bara ett samtal bort.

Nu ska jag göra mig i ordning, packa det sista, kela med Junior och pussa Masi på mulen innan Thomas kör mig till Svågertorp.

Vi hörs i Finland!!


Masi myser i solen påskan 2008.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0