15 April 2010

Har inte bloggat de senaste dagarna mest för att bebis, min dator alltså, inte mår så bra. Den har nog blivit sjuk:( Får se om det finns någon som kan hjälpa mig få han frisk igen. Nu sitter jag vid min gamla dator och den känns enorm jämfört med bebis...!!

Igår skrev jag på papprena på det nya jobbet och jag börjar den 3 Maj. Ska bli roligt men samtidigt lite nervöst då detta är något helt annat än vad jag nu har jobbat med.

I måndags kom mamma och pappa ner på blixtvisit för att kolla på huset. De gillade huset jättemycket och har nu lagt ett bud. Håller tummarna hårt för att de ska få huset!!

Igår betade hästarna gräs för först gången i år, bara en liten stund men Masi var i himmelriket och jag kunde knappt slita han från marken sen. De fäller bägge 2 ganska mycket nu och de ser allt annat än snygga ut. Hoppas att de fäller snabbt av den sista pälsen nu. Ikväll blir det en ridtur på Masi. Det är helt underbart väder, sol och vindstilla!! Ska vara så resten av dagen också.

Detta blev ett inlägg om allt och inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0