1 April 2010

Har varit vaken en timme snart och ingen har lurat mig ännu!

Skulle ha skrivit ett litet inlägg igår kväll men efter att ha varit ute hela dagen var jag totalt slut så jag däckade på soffan istället.

Som sagt, det blev en runda till plantagen. Blev mäkta imponerad av hur stort det var. Men inte några riktiga fynd precis. Hittade Avenboks plantor. Köpt!! Så jag lastade 4 plantor i bilen. Såg ut som om jag hade ett mindre träd i bilen.

Spenderade resterande delen av dagen med att gräva, okej Thomas grävde också.



Väääldigt dålig bild.

Jag och Linda var ute och red en sväng igår också. Hon på Peace och jag på Masi. Det var riktigt nice att rida tillsammans igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0