Wtf SNÖ!!

Skoja med mig...det snöar. Suck, trodde att vi hade slutat med sånt trams nu. Blä!!! Jag trodde att det skulle vara vår på riktigt nu. Jag vill ut och plantera mina grönsaker och skörda (läs äta) mina tomater. Men inte ha snö. Det betyder att det kommer att vara supergeggigt i morgon. Både här hemma och på jobbet. Tycker synd om barnen, det är inget kul att vara ute i blötsnö påpackade med lager av kläder. De allra minsta kan knappt röra sig.

Nu väntar jag otåligt på att mina blomfröer ska gro o börja visa sig. Jag tycker att det tar för lång tid. Det kanske inte blir nåt. Fröerna kanske var för gamla...Nu samlar jag mjölkkartonger för att ha nåt att driva upp tomatplantorna i. Fick med mig 5 stycken från jobbet idag.

(Thomas: Nu har jag korrekturläst denna text för att inte ha några stavfel som irriterar dig...puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0