Trött

Jag är trött. (nu blir det lite gnällvarning här...) De senaste nätterna har jag vaknat ett par gånger och hostat som ingen annan hostat innan. Känns som att jag kanppt får någon luft och skulle kunna kräkas. Då är det bara att stiga upp och dricka lite, innan det slutar. Men när klockan ringer är jag så trött att jag var piggare innan jag gick och la mig. Men idag har jag inte hostat lika mycket så jag hoppas att jag ska få kunna sova en natt utan att vakna. 

Men sååå är det ju liiite bra i alla fall. Jag får 9680 tillbaka på skatten!! Fast det dröjer ju någon månad ännu innan den kommer in på kontot. Thomas fär ännu mer tillbaka den lilla grisen. 

Nu har vi vinter här igen. Det blåser kallt och kommer lite snöflingor. Inget roligt väder. Hästarna fick komma in när jag kom hem från jobbet. O så var det bara att lägga på de tjocka vintertäckena igen. Suck. Kan det inte bara bli vår och varmt nu!! Typ NU!

En jobbdag till. Sen är det helg, eller en dag i alla fall. Jobbar på söndag. Hoppas att jag är lite piggare då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0