Trött

Är trött...var ju fest igår, andra gången på 2 veckor. Det är länge sen jag har partajat så mycket på samma månad!! Behöver nog träna upp mig, eller inte. Visst är det roligt att festa loss, dansa, skratta och ha roligt, men bara ibland. Måste ju orka med allt annat också. Kommer att bli en tidig kväll, vi kom hem vid 12 tiden men vaknade halv 7 med huvudvärk. Ingenting som 2 alvedon inte klarade av. Så nu e jag bara trött. promenerade en sväng med Junior i morse, skönt väder, mulet och lite duggregn. Ska försöka rida lite i eftermiddag med. Linda och Tyra myra kommer också.

Jag dansade igår igen! 2 låtar med Thomas!!!! (Lycklig)

Nu ska vi snart köra ner och plocka undan lite bord och kanske äta lite rester för det blev väldigt mycket mat över. God mat. Gravad lax, mmmmm...

Sovrummet börjar ta form sakta men säkert. Jag känner inte att jag är till mycket nytta just nu. Thomas vet bäst hur att skall byggas upp så jag står mest och tittar på. Men sen när allt är gipsat så är det jag som kan fixa spacklingen och målningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0