Ingen date med Tyra

Det blev ingen date med Tyra myra. Hon skulle absolut inte följa med mig hem. Icke! Och ingen ide att ens försöka övertala henne. Envisa lilla dam. Varken jag eller Linda ville tvinga henne att följa med mig. Vill hon inte så vill hon inte. Så jag fick köra hem igen utan Tyra.

Lagade mat åt de hungriga pojkarna. Lade mig på sängen och läste min bok. Somnade och sov ett par timmar. Vaknade kl 8. Usch, sen var jag jätte trött fram till kl halv elva då jag plötsligt piggnade till. Lyckades i alla fall somna efter att ha sett en inte så nice film, Orgaism.

Sista dagen på min lilla semester. Skulle kunna vara ledig en vecka till. Dagarna går för fort. Och så har det inte varit jätte fint väder nu i veckan, men så klart så ska det bli varmare nästa vecka igen. Typiskt. Thomas körde vid 7 tiden till jobbet. Men han ska inte jobba. Han ska hämta hem ensilage balarna till hästarna. Så han dyker väl upp med traktorn inom en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0