Sammanfattning av 2009

Tänkte göra ett försök på att skriva en liten sammanfattning av 2009....

Januari
Tar examen från Malmö Högskola, 3,5 år av studier är nu avklarade.



Hoppar in som vikarie på olika skolor och förskolor....Letar jobb frenetiskt.

Februari

Inget jobb är inget roligt....Men i slutet av månaden får jag ett samtal från Hörby och blir efter intervju erbjuden ett jobb på 2,5 månad på en förskola.

Mars

Börjar jobba på Västanvindens förskola i Västerstad



Drar på mig förkylningar........massa förkylningar.

April

Jobbar vidare...... Och mitt jobb blir förlängt till Augusti!

Laban lämnar ett stort hål i mitt hjärta....



Maj

Fortfarande sjuk och nu med ögoninflamation.

Paul och Jessika gifter sig!




Juni

Veterinär besök med Masi ( 618 kg tung vid det tillfället) och får diagnosen ring kota och ordineras motion.

Midsommar firande hos Marie och Jerry i Baldringe.



Får förlängt på jobbet igen, nu till årsskiftet.

Juli

Semester en vecka, börjar renovera sovrummet



50 + 50 och 60 års fest i Snårestad



Augusti

Firar min födelsedag med mamma och pappa



Besöker köpenhamn med mamma och pappa




Besök på Tosselilla med pojkarna och Tyra



Sovrumsrenoveringen fortsätter...



September

Förkylningarna fortsätter att plåga mig...

Köpte nya glasögon!!

Stubbrace i Östraby.



Sovrummet börjar ta form



Mysiga ridturer i hösten



Oktober

Jag och Thomas firar 3 år tillsammans i månadsskiftet!

Vi börjar gräva till paddocken



Åker hem och hälsar på mamsi och papsi, shoppar och går igenom gamla saker från barndomen



Efter 14 veckors renovering flyttar vi upp till vårt nyrenoverade sovrum, som inte är helt färdigt.



Får förlängt på jobbet igen tom sommaren 2010

November

Stormskador på huset



Firar kollegas 50 års födelsedag

Efter snart 2 år i huset lägger vi tak i badrummet



December

Melissa flyttar ut och Peace flyttar in

Det börjar snöa massor, verkar aldrig vilja sluta...



Vi firar jul



Gott Nytt år!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0