Brrr......................

Det är kallt. Flera minusgrader idag. Iskall blåst som går rakt genom alla lager av kläder. Kom sent till jobbet idag. Skulle starta bilen en stund innan jag skulle köra. Kom inte in i bilen. bägge dörrarna hade frusit fast. Tog en stund innan jag lyckades ta mig in i bilen.


Thomas kom hem vid 3 tiden........i eftermiddag. Och nu väntar jag bara att hans telefon ringer igen. För nu snöar det igen. Och det ska tydligen snöa hela natten och morgondagen.

Fast lite mysigt är det med snö, tycker jag i alla fall. Speciellt nu innan julen.

Jag beställde ett par nya vinterkängor idag. Min egen julkapp till mig själv. Fast de kommer inte förrens v.2. Men de var så otroligt sköna och varma. Och faktiskt snygga även om det var Jobi(som åker runt till olika skolor och säljer arbetsskor.


Snygga? Absolut!!


Junior var lessen när pappa körde och jobbade igår kväll.


På tal om julklappar så har jag tydligen varit jätte snäll i år. I alla fall tycker den finska och norska tomten det. (Okej,några är faktiskt till Thomas också.)

Kommentarer
Postat av: Lee - mamma till Melwin

Men Johanna, tror du att jag har klart för mig vad jag gör då? Jag vet inte vad som händer i morgon! Haha.. Usch...

2009-12-17 @ 22:45:21
URL: http://leenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0