Ibland kan även jag överraska mig själv

Jag och Linda hann precis rida en härlig runda på fältet innan det började regna. Hästarna verkade nöjda, till och med Melissa. Imorgon ska Masi få nya skor för när han kommer gående nu så hörs det bara klink-klonk. Undrar om det ska bli bråk igen mellan Masi och hovslagaren. Det brukar ju bli det....

Efter att vi hade ridit och jag hade pratat med mamma på Skype så tog jag på mig en keps och en regnjacka och gick på promenad med Junior. Det var faktiskt riktigt skönt. Det regnade inte jätte mycket, men Junior behövde ändå duschas av efteråt för han lyckades bli grusig långt upp över magen. Överraskade mig själv lite grann...eftersom jag hade ridit och var trött så trodde jag inte att jag skulle orka ta mig ut på en promenad. Men där ser man...Lite tråkigt att gå samma väg varje dag. Om det inte regnar i morgon så kanske jag tar Junior ner till stranden. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0