Ännu en ny vecka

Jaha då var ännu en ny vecka igång. Måndagar är vad det är. Det känns som om man inte riktig kommer igång ordentligt. Förkylningen har släppt, nu är det bara lite snuva kvar. Thomas blev förkyld i helgen och det är ju sååå synd om han. Alla vet vi ju att när männen är förkylda så håller de på att dö! Han var bara lite gnällig igår...suck.

Ja i skolan flyter allt på som det ska. Fast det är jobbigt, och ibland lite tråkigt. Har ganska mycket plarnering inför imorgon som jag tror att jag ska ta itu med så att jag kan slappa lite sen. Hade tänkt att jag skulle rida en sväng men det började regna för en stund sedan så det känns som om det får vänta. Kanske i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0