Bra känsla

Dagen har lämnat en bra känsla. Ridningen gick jättebra, Masi skötte sig och hon tyckte att det kändes bra! Hon kommer imorgon igen! Blev dock lite överraskad när jag fick veta att hon bara är 13. Jag trodde faktiskt att hon var 15. Men så fel kan man ha. Hon är mjuk, snäll och lugn och det tycker jag är riktigt viktigt.

Efter ridningen så longerade jag Cami i paddocken och hon har verkligen förändrats sedan hon kom i mars. Hon är lugn som en filbunke nu. När hon kom och en bit in på sommaren så sprang hon hit och dit utan koll när  jag longerade henne. Men nu får jag smacka på henne för att få henne att gå mera framåt. Blir nog lite ridning imorgon på henne med.


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Va kul! :D



Det gick ju sådär med vår date... Ska vi göra ett nytt försök? Nu har jag bananmuffins istället ^^

2011-09-14 @ 11:17:13
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0