Babysim

Idag var det babysim igen. Det var ett tag sen sist så det var roligt att se Lucas reaktion. Som tur så flöt allting på väldigt bra under morgonen trots en väldigt orolig natt. Att plaska runt i den stora poolen i det varma vattnet var sååå roligt! Händer och fötter gick i ett. När halvtimmen var över var det en Lucas som fortfarande var pigg så vi satt en stund i den lilla barnbassägen. Efter dusch så blev det mat innan vi körde hemåt. En trött kille somnade snabbt och fortsatte sova i vagnen när vi kom hem. Resten av dagen har han varit ovanligt nöjd, med tanke på hur gnällig han har varit de senaste dagarna.

Han var lite konstig när jag skulle natta han. Han dricke vanligtvis 3 dl välling på kvällen men nu drack han bara 0,5 dl. Sen skulle han absolut inte ha mer. Men efter att jag lagt han och gått ner så tog det typ 2 sekunder innan han var super ledsen! Sen drack han all välling...och somnade. Skumt, han har aldrig gjort så innan, han älskar ju sin lelle!

Nu hoppas jag på en liiite bättre natt än den sista. Vi är ju lite bortskämda här i detta hemmet med att få sova hela nätter med typ en nappinstoppning. Så 8 gånger är tufft. kände mig mer trött imorse än vad jag gjorde när jag gick och lade mig...


Börjar bli trött...


Nähää...Lurades bara!!!!!!!!!!1



Finurlig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0