Usch då

Riktigt dåligt med bloggandet den senaste tiden, men efter att min lilla laptop slutat fungera (och ja alla bilder ligger på den) så har jag inte haft så stor lust att skriva en massa inlägg...Får se om det finns någon duktig själ som kan plocka ut bilderna i alla fall. Sen får jag se om det är lönt att laga den eller billigare att köpa en ny...

Lucas blev 5 månader förra veckan och det "firade" vi med vaccination...ajaj stackars liten vad han inte tycker om att bli stucken...:(

5 månader




4 månader



3 månader



2 månader



1 månad



Det har hänt lite grann...snart ryms han inte på fällen!!

Min lilla stora busunge tycker det är toppen med hoppgunga!! Men det är svårt att få bra bilder då han inte är stilla!! De flesta bilder ser ut så här...



Gåstolen är också rolig men benen är inte tillräckligt långa ännu!!






Kommentarer
Postat av: Syrran/Moster/Gudmor

Nåmen sööötis! <3 Längtar tills ni kommer hit och man får mysa med Kaxen igen!

2011-05-31 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0