Mycket bebismys!

Idag var Annika och Vincent här. Fika och promenad, alltid lika roligt med sällskap. Dagarna går lite fortare då!

Lucas har fått sova precis som han själv har valt idag så det har blivit lite mindre sömn idag för hans del men kl 9 var han fortfarande vaken och var hur nöjd med livet som helst. Men jag tyckte att det var sovdags då eftersom han brukar somna för natten redan vid 8. Trött var han nog för han somnade innan jag ens hann rapa honom och vaknade inte ens när jag la ner han i sängen. Har hängt en sopsäck och ett mörkare lakan för föntret så jag hoppas att han inte vaknar kl 5 imorgon.

Imorgon blir det Babyrytmik och sen bär det av hem för sen kommer Malin och Melvin på besök!! Roligt med lite halvspontana besök! Det förgyller tillvaron och gör veckorna liiite kortare!

På lördag kmmer hovslagaren och skor Masi, han har ju tappat en sko redan i påskas men hovlagaren har inte svarat Men idag ringde han upp, han har tydligen varit sjuk så han har inte svarat på några samtal alls. Tur, för jag började bli orolig ifall jag hade behövt ta ut en ny hovslagare, vilket inte är det lättaste folket att hitta! Men nu ska det bli ordning och redan på torpet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0