Babyträff och kanske lite ridning

Idag blir det baby träff på BVC. Eller baby och baby, alla våra bebisar är ju halvåret nu. Lucas blir 6 månader på söndag så han är minst av de alla 5. Ska bli roligt att träffas. Annika och Vincent träffar vi ju lite oftare men de andra mer sällan.

Sen kommer Vanessa och Lena hit! Kanske kan jag tigga till mig lite barnvakt så jag kan rida Cami. Tanken var att rida igår men Thomas kom hem senare än han trodde så när klockan var över 9 kände jag mig lite sliten och trött och orkade helt enkelt inte. Idag blir ytterligare en lååång dag, 20 hektar som ska enslieras...



Lucas och Vincent hade grabbtid i vagnen förra veckan

Kommentarer
Postat av: Syrran

Så söt killbild! Och Lucas dreglar! :D

2011-06-21 @ 13:50:44
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Sv: Tack, det var ser inte så illa som jag tyckte att det kändes! Tyckte vi antingen kom jättestort eller jättenära på allt, men det ser ju verkligen inte ut så. Jag har nog mest blivit kräsen :P



Ska jag komma och barnvakta en stund i morgon?!

2011-06-21 @ 18:33:07
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0