Yes!

Han blevväldigt trött tillslut, vår lilla sparvunge. Han däckade halv 10. Medans jag nattade hästarna så bytte Thomas på han och sen gick de upp och lade sig. När jag kom upp så sov han som en stock. Flyttade över han till spjälsängen. Tänkte att nu vaknar han nog snart o vill han mat. Jag släckte tv:n halv 11 och funderade på om det var lönt att somna, han vaknar nog snart. Men somna gjorde jag. Först vid 2 tiden ville han ha mat. Sen somnade han igen så jag lade över han i spjälsängen och höll tummarna. Jippii han somnade!! Fast jag låg och väntade på att han skulle vakna. Men det gjorde han inte. Först kl 5 började han stöka, så då fick han komma över i vår säng och så sov vi till kl 6...

Det känns som om detta var mer tur än skicklighet. Han var astrött igår.

Idag kommer Annika och Elise hir och fikar! Lucas första date!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0