Visst kan han

Inatt var en halvbra natt. Lucas vaknade vid 3 och ville äta. Sen lade jag han ner i vår säng för att vänta och se om han skulle göra nr 2, det lät som att det var nåt på G. Där somnade han och det gjorde jag med. Vaknade halv 5 och tänkte flytta över han till sin egen säng. Tog hans täcke och skulle värma det lite först så att det inte var för svalt. Nästa gång jag vaknade var kl 6 och då låg där en lite kille och tittade på mig med sina stora ögon.

Summan av det hela. Han kan sova, om han vill, trots att han sov hela kvällen. Dock blev det inget blöjbyte i natt. Kanske byta blöja före matningen och hoppas på att han inte gör nr 2 efter maten.

Jag känner mig hyfsat pigg trots att sömnen är bristande. Vi somnade på soffan och sov över en timme igår kväll.

Idag vill jag rida!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0