Vardagen börjar

Nu börjar vardagen. Thomas har kört till jobbet och jag är hemma med sparvungen. Känns konstigt. Vi har varit hemma tillsammans i 3 veckor, 2 veckor med Lucas. Nu ska jag underhålla oss här hemma vecka ut och vecka in. Det ska nog gå bra. Tänkte besöka jobbet denna veckan så jag får vara lite social i alla fall. Tyvärr lär det inte bli många promenader med tanke på hur halt det är ute nu när det har töat.

Natten var hyfsad. Men efter nattmatningen så har han svårt att komma till ro i sin egen säng. Han somnar i famnen men så fort jag lägger över han i sin egen säng så blir han orolig och tillslut så vaknar han. Så han fick sova hos mig fram till kl 5 för då var det dags för påfyllning igen. Nu sussar han sött igen efter ytterligare en matning. Inte konstigt att han växer och lägger på sig med tanke på hur mycket han äter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0