Fullt hus

Igår hade jag hela gänget från mamma gruppen här hos mig på lite fika. 5 barn som yrade runt på golvet och var överallt! Betydligt mycket lättare att ha fika träffar innan när våra små inte var så mobila! Lucas tyckte nog att det var too much med så många bebisar och verkade inte helt gilla läget! Han var med en stund men sen var det gnällpelle för hela slanten!



Nu kan Lucas inte bara ställa sig upp mot soffbordet eller grinden, igår kväll ställde han sig upp i sängen 3 ggr.


Finns det nåt roligt på bordet idag??

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband!

Oj oj! :D



Sv: Jag kan inte i morgon (och inte idag för jag har inte hunnit duscha sedan i söndags, haha), annars är jag öppen för förslag =)

2011-08-30 @ 11:14:17
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0