Storm

Det blåser storm idag. Får hålla hårt i ytterdörren. Lucas sover sedan 3 timmar tillbaka ute i vagnen...tydligen gillar han när det blåser så här mycket för han har inte vaknat till en enda gång. Vagnen vibrerar lite när det kommer någon vindpust. Samma sak var det förra gången det blåste så här. Att han dessutom sov till kl 7 i morse betyder väl att han är Sveriges tröttaste unge för tillfället??

Tur att jag motionerade hästarna igår. Idag hade nog till och med Masi haft svårt att hålla sig i paddocken. Han var väldigt fin igår, red han en stund i paddocken. Cami fick nöja sig med lite longering, hon hade kört egen uppvärmning i hagen, det syns att hon är gjord för att springa! Hon var lite trött när jag longerade henne men lite trav blev det i alla fall.

Idag ska jag ge mig på jakt efter badbyxor till Lucas. Imorgon är det premiär bad för våran del tillsammans med Annika och Vincent. Ska bli spännande o se om han gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0