Update

Dags för en liten uppdatering kanske??

Har inte orkat skriva eller ta bilder...Men på allmänhetens begäran så gör jag det nu!!

Masi kom hem och har nu varit hemma i 1,5 vecka. Han och Fiona tycks trivas med varandra och kommer bra överrens. Jah har tömkört Masi lite i min nya paddock. katarina har ridit en gång men lilla Masi verkar vara lite trött för tillfället. Eller så tycker han bara att det är tråkigt med paddocken. Katarina ska komma ut och ta han på en lite tur längs grusvägen, det tycker han alltid är roligt.

På jobbet är det mycket nya arbetsuppgifter som tar upp min tid. Roligt men vissa delar är jobbigare än andra att lära sig.

I helgen byggde vi ett litet skjul som ska fungera som ved/halm förråd. Nu är det bara 2 väggar kvar att sätt upp sen är det klart. Jag håller på att stapla ved nu så att halmen kan komma hem i slutet av veckan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0