Helgen slut för denna gången

Då var det söndagkväll igen. Vart tog denna helgan vägen? Har hunnit med en hel del, och älskling har äntligen varit hemma en helg helg.

Vi har klyvt ved, eller Thomas har klyvt och jag har staplat. Riktigt färdig blev vi inte men en bra bit på vägen. Det blev mera ved än vad vi trodde.

Vi har bestämt oss för att köpa Linas (Thomas kusins) barnvagn. En svart med både ligg och sittdel. Nu börjar det så småningom bli klart med bebis saker. Nu är det snart dags att inreda bebis hörnan i sovrummet. Måste inhandla en byrå så att vi har någonstans att lägga alla kläder.

Några saker behöver vi dock inhandla.

-Badbalja
-Madrass och kudde till sängen
-Filtar (kommer säkert att behövas)
-Skötbord

Bytte sadel med en annan bloggare. Hon fick min dressyrsadel på prov och jag fick hennes hoppsadel på prov. Skulle provrida den idag var tanken. Men tji fick jag för sadelgjorden når inte om min lilla tjockis!! Men den ligger bra på han i alla fall. Måste handla en sadelgjord imorgon så jag kan prova den lite. Den ser i alla fall superskön ut!

Nu blir det lite slapp i soffan innan det är dags för sköna kudden!

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Sv: Hahaha, jaa vi kommer behöva en hel del tur så det hade ju varit bra XD

2010-09-14 @ 10:09:22
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0