Bebis hörnan

Igår släpade jag med mig Thomas till Malmö. Vi var på Ikea, Jysk och Babyland. Handlade det sista stora som vi behöver till bebis. Nu är det bara lite mindre grejer att inhandla. Känns skönt att vara klar i tid. Man vet ju aldrig när h*n tänker titta ut. Kan ju alltid bli tidigare är beräknat.

Kvar på önskelistan finns kläder, blöjor(massor!!), babygym, nappar, nappflaskor.

Igår eftermiddag fixade jag klart i bebishörnan. Nu återstår bara att flytta den lilla bokhyllan, handla en liten matta, sätta upp nåt på väggarna....När allt var klart igår så kändes det lite konstigt att titta på en spjälsäng i sovrummet






Bokhyllan till höger ska bort och så ska jag flytta byrån dit istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så mysigt Johanna =)

2010-09-27 @ 22:13:10
URL: http://saturnme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0