Snart, snart, snart...

Idag blev jag uppringd av min mobiloperatör. De erbjöd mig en ny mobil, men inte den jag ville ha. Säljaren var helt övertygad om att detta var den bästa mobilen och att det inte fanns någon annan mobil som kunde konkurrera med denna. Men det var fortfarande inte den jag ville ha. Han försökte även sälja en annan mobil, men inte heller den var den jag vill ha.

Hela samtalet slutade med att jag lyckades få den telefonen som jag ville ha, med ett tillägg i mitt abonemang utan att det kostar mig mer och med en kortare bindningstid än vad han erbjöd mig med den andra mobilen. Jag känner mig jätte nöjd, tyvärr så lät försäljaren lite besviken eftersom jag inte ville ha den andra mobilen.

Snart har jag denna mobilen!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Försäljare är jobbiga fast du orkade ju med samtalet och fick det du ville :)

2010-11-10 @ 15:51:54
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0