Lugnande besked

Idag hade jag tid hos MVC och fick träffa min riktiga BM. Gillar henne mycket, tyvärr ska hon sluta i Sjöbo nu och börja i Ystad istället....lite tråkigt. Igår på UL så var det en anna BM och jag gillade inte alls henne. Hon sa knappt nåt och tyckte att hon verkade stressad. Kanske var det för att vi var sista besöket för dagen?

Idag pratade jag med min BM om att lillen ligger lite minus på vikten och hon tyckte inte att det var nåt att oroa sig för. Han växer ialla fall och SF kurvan har ökat och ligger nu lite över kurvan. Sist var måttet lite under kurvan. Hon tyckte att det var inget onormalt och att tillväxt UL om 2 veckor är bra för att se att han följer sin egen kurva. Skönt att höra!! Lyssnade också på hjärtljudet som först var långsammare (han sov...)men när hon ändrade läge och tryckte till lite på ett annat stället så blev han sur och sparkade till och då slog hjärtat fortare....helt underbart att kunna höra och känna samtidigt!! Längtar så mycket nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0