Jobbiga hand

Har det jobbigt med min högra hand. Har stickningar i 3 fingrar och det känns som att fingrarna sover och har inte all  känsel i dem. Jobbigt att det är just höger hand, den jag använder mest. Tydligen inte helt ovanligt att drabbas av detta då man är gravid. Blodet cirkulerar inte som det ska, fingrarna är svullna.

Har bokat tid hos en arbetsterapeut på tisdag, finns tydligen något handledsskydd med en skena som ska underlätta lite. Jag hoppas det, annars kommer det att bli jobbiga veckor...kan knappt skriva med penna, hålla i tandborsten (nej, kan inte borsta tänderna med vänster hand) och känner mig allmänt klumpig när jag ska göra nåt.

Kommentarer
Postat av: Alexanderamy

love the web site lots of luck love to see more poems

2011-10-07 @ 08:23:29
URL: http://alexanderamy.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0