3 veckor + 1 dag

Nu är det inte länge kvar tills det är dags att gå på föräldraledighet. 3 veckor och en dag ska jag jobba. Ska bli skönt....bara jag kan hålla mig lite sysselsatt. Ser framemot att slippa stiga upp 5.30 utan kunna sova någon timme längre, mysa med Junior, julpyssla lite här hemma, handla alla julklappar....



(dålig bild, ingen hit att fota sig själv....)

Magen växer, men lillen ligger lite minus på vikten så vi ska på ett nytt UL om 2 veckor. Annars verkar han må bra. Ligger kvar i samma ställning som innan, huvudet ner mot höger sida, kroppen längs min högra sidan, rumpan längst upp och fötterna på min vänstra sida. Det kunde jag nästan räkna ut själv eftersom jag har mest fosterrörelser på vänster sida. Den sensate veckan har det varit myckert sträckningar i magen och mindre sparkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0