Ledig

Ledig fram till måndag. Skönt. Tyvärr ska inte vädret vara det bästa, men lagom till nästa vecka ska det tydligen bli hur varmt som helst. Synd bara att det aldrig kan vara fint väder när man är ledig.

Igår såg vi på ishockey. FInland-Sverige. Jag säger bara: Vilken jävla tvättäkta ishockey match!! Precis så ischokey ska vara! Och att Finland vann var ju bara bättre. Synd att de inte kan spela så från första början utan fjantar runt.
Jag somnade och missade de sista 10 minutrarna. Skulle inte ha lagt mig ner i soffan!!

Idag är det helgdag. Thomas jobbar och jag funderar på att baka en rabarber paj. Rabarbrerna har vuxit hur mycket som helst och jag tror inte att jag behöver blanda i jordgubbar för att det ska bli tillräckligt.

Måste städa. Men det är ju såååå tråkigt. Jag funderar på att måla om här nere i tv rummet. Vita väggar, slipa golvet och lacka det i en lite mörkare färg. Kanske har jag också köpt en ny soffa, och då är det skönt att ha det gjort innan. Taket borde målas också...

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hahaha, jaa! Det är vanligtvis jag också, men sååååå optimistisk kan jag nog inte vara... ^^

2010-05-13 @ 14:31:05
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är verkligen riktigt jäkla omoget att frysa ut någon pga av sakerna man har!

2010-05-13 @ 22:02:10
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0