Soffan!!

Lite lagom slö just nu. Vilade en stund efter att jag kom hem innan jag gick ut och fixade i stallet. Red Masi en sväng också. Han var lite små lat idag, förutom på sista trav sträckan för då skulle han bara dra på. Fick ingen kontakt med honom och han svarade inte alls på bettet. Kanske dags att lägga på hackamoret igen.

Junior var med mig när jag red. Han var jätte duktig med tanka på att han inte har varit med på hela vintern. Det fanns massor att lukta på. Nu är han trött och ligger på sin favorit plats framför kaminen.

Skönt väder idag. 6 plusgrader och fast det blåste så kändes det inte så kallt. Tyvärr verkar det bli dåligt väder hela helgan. Hoppas klämma in lite ridning i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0