Semester

I need semester! Och det har jag nästa vecka. Ska bli skönt att kunna ta det lite lugnare (kanske) och försöka vila så mycket som möjligt så att jag inte är ett vrak när jag åker till mamma och pappa. Ska bli skönt att bara kunna vara lite, något som jag inte verkar hinna med på helgerna.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan bär det av till jobb. Hoppas hoppas att min huvudvärk håller sig borta, än så länge ser det lovande ut trots att jag tyckte mig kunna känna av den lite redan när jag vaknade.

Redan onsdag idag, snart helg, tyvärr verkar det inte bli nåt toppenväder denna helgen heller. Lite tråkigt att det är bra väder hela veckan och till helgen blir det sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0