Mina hästar....

...skrämmer livet ur mig ibland. Kollade ut genom fönstret och ser att Masi ligger ner i hagen. Kan inte se Peace. väldigt ovanligt att Masi ligger ner i hagen, det händer men oftast på sommaren eller våren när det är riktigt varmt. Tänkte att jag måste gå ut och kolla så att han inte är sjuk. Går ut med en morot och då reser han på sig och sträcker sig han har alltså sovit. Bakom gödselbrunnen ligger Peace och sover....Moroten slank ner så det verkar inte vara någon större fara med dem. Men ååh vad rädd jag blev. Trödde att Masi hade blivit sjuk....

Nu ska jag ut på en egen liten road trip, till Plantagen i Lund. Ska ringa Malin också när jag är där och höra om hon har tid att träffas...det är över ett år sedan vi träffades sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0