Jag skulle...

Jag skulle ha bloggat igår kväll men det blev inte så då jag somnade halv 9 på soffan och vaknade första halv 11 då det var dags att gå ut o natta hästarna o sedan leta upp kudden i sängen.

Igår var det mulet och blåsigt när jag kom hem. Och jag tänkte genast att jag hoppar över ridningen idag. Men så fick jag så dåligt samvete så jag tog ut Masi en sväng i alla fall. Han började bra men sen flippade han ut. travade i en liten uppförsbacka på vagen hem då han få för sig att sticka. Innan det hade han bara legat på bettet så jag var rätt slut i mina armar. Så när han nu blir rädd för nåt och sticker i väg i galoppen så har jag ingen kraft kvar i mina armar. Tog en stund men sen fick jag stopp på han. Efter det blev det en massa övergångar mellan trav och skritt, men även några halter och ryggningar. Masi var skit sur men jag gav mig inte.

Nu har jag ont i ryggen igen. Tack Masi! Har sovit dåligt natt för varje gång jag har vänt mig så har det gjort ont så jag har vaknat. Suck. Ingen träning idag alltså. Är lite lite förkyld också men det kan jag leva med.

Nu ska jag släppa ut hästarna om en liten stund och mocka innan jag kör till jobbet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0