Flitiga Lisa

Idag har jag varit riktigt duktig. Red en sväng på Peace. Han sköter sig alltid bra, men det är en stor skillnad från att rida Masi till att rida Peace. Masi är minst dubbelt så bred. Provade ett 3 delat bett med runf kula i mitten idag på han. Ska rida nån gång till med det för att känna efter hur han känns.

Sen blev det lite träning. Vet inte om jag ska bli förkyld eller inte. Kändes så igår men inte direkt idag. Få se om det blir bakslag för att jag tränade idag. Men ännu så känns det bra.

Imorgon hoppas jag på att hinna rida Masi. Slutar 4, så om jag hinner mocka på morgonen så borde jag hinna ta en liten runda...

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Nej, det är verkligen inget lätt beslut... Jag vill egentligen inte, men vad kan jag göra?

2010-03-16 @ 08:34:53
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: Jenny - fotograferande hästtjej

Härlig blogg du har!

Vad flitig du har varit, själv hinner jag nästan aldrig träna själv längre, haha :P

2010-03-16 @ 08:48:12
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0