Presentkort

Mina grannar kom hem igen efter en veckas skidsemester i Norge. De hade haft det bra men kallt, mellan minus25 och 34 grader...men frågan är om det inte är bättre med sån kyla än denna jävla stormen? jag fick i alla fall ett presentkort på sjöbo gästgifveri på 250 kr. Så nu blir det till att gå dit och äta någon dag. Kanske när mamma och pappa är här om ett par veckor?

Hästarna vill inte vara ute, men jag tvingar dem till det. De fick precis lite mat så nu har de slutat sura och gått ner en bit i hagen igen. Nere i hagenblåser det inte lika mycket för det ligger i en svacka. men få dem till att fatta det...Masi har i alla fall motionerat sig idag. Gick ner en bit i hagen och märkte att Peace stod kvar här uppe och då fick han sååå brottom upp igen!! Han e som han e...

Jag ska få en ny design till min blogg. En blogg kollega ska göra den till mig oc blir väl färdig vilken dag som helst. Kommer att bli hur fint som helst tror jag!!

Kommentarer
Postat av: Sisterhood "tävlingsryttaren"

Snälla hästmänniskor nu behöver jag erat råd!!



Jag skall söka till Hippologutbildningen, men vet ej om jag skall välja Flyinge el. Strömsholm!!!



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares vardagsblogg...

2010-01-10 @ 18:10:52
URL: http://www.sisterhoood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0