Måndag morgon

Ja då var det måndag morogn igen. Ny vecka och nya utmaninagar. Idag börjar jag jobba på en ny avdelning och det ska bli rikitigt roligt. Det känns bra! Dock har jag ett nytt schema med nya tider som jag ska lära mig. Och om ett par veckor så får jag ett nytt schema igen då jag ska gå ner i tjänst.

Det blåser fortfarande en hel del. Så det blir på med de tjocka vintertäckena och en extra tuss hö i hagen till hästarna. Blir nog ingetn mockning idag heller på grund av vinden så jag ska försöka strö upp boxarna nu på morgonen och göra klart det mesta så att jag bara kan ta in hästarna när jag kommer hem.

Om ni inte ser den nya designen så prova uppdatera sidan(F5). Jag använder också Firefox och jag har inte haft nåt problem att se den. Annars så ska den fungera med Explorer....


Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Svar: Nä jag tycker inte heller det är okej !

Som du säger.. man betalar redan så pass mkt, och sen ska man behöva betala om man inte kan jobba..

Det är en sorts form av svart arbete..



Ja det undrar jag oxå.. Det blir nog en hel del..

2010-01-11 @ 12:23:33
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Syrran

Nu syns designen på Firefox också! Min dator e lite slow ibland, så det var nog bara det :)

2010-01-11 @ 19:37:09
URL: http://ceciliabloggar.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0