Lååååång dag

Idag blir en lång dag. Jobbar till 3, eller det hoppas jag i alla fall. Sen bär det av hem för att fixa i stallet. Vill inte tänka på hur mycket det är att  mocka ut nu eftersom jag inte har mockat sen i torsdags. Först blev jag sjuk i fredags och sen har det varit storm. Men nu har det slutat blåsa lite i alla fall. Blir nog 4 skottkärror i var box. Kl 6 kör jag tillbaka till jobbet för då har vi personalmöte. Det slutar 9 så jag är lagom hemma till halv 10, en snabb dusch och sedan kudden. Tur att jag inte börjar förens halv 10 i morgon så jag kan sova lite längre i alla fall.

Usch, jag gillar inte så här stressiga och långa dagar. Huvudvärk....

Det är en sån här kamin som vi kanske ska ha nu(om de inte är slut)



Ett annat alternativ, men inte lika snygg som den vita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0