En trött Johanna

Usch, känner mig allt annat än pigg idag. Var hemma tio i tio igår kväll. Ut och fodra hästarna och sen direkt upp och sova. Nästan i alla fall. Satt väl 10 minuter vid datorn. fast jag sov till 7 så känns det som om jag knappt sovit nåt.

Mockade ut i stallet i går och det blev 5-6 kärror med skit från var box. Men nu var det gjort och hoppas att det inte blir fler stormiga dagar. Nu är stallet fixat och klart för jag jobbar till 6 ikväll. Thomas ger mat åt hästarna när han kommer hem.

Fick svar från butiken som säljer kaminerna och den vita är beställningsvara men om vi beställer den på lördag så skulle han ha den på torsdag. Han hade de andra kaminerna hemma så vi ska åka ut där på lördag och kolla och bestämma oss för vilken vi vill ha.

Nu ska jag ta två Alvedon för jag känner att jag har huvudvärk på gång. Som tur var hade jag inte det igår fast det kändes så på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0