Eeeekk!!!

Nu känns det nästan som om vi bor i Finland. Inte långt ifrån i alla fall...Vaknade halv 8 och skulle ut till hästarna och kollade på termometern.....minus 14!!! Va!?!?!?!?!?!? Fast hästarna var varma och gosiga under sina täcken. Nu står de och mumsar på höet och ska ut sen. Nu går det i stora hade när det är minus grader och det gillas av dem bäggen.

Grannarna åkte till Norge på skidsemester igår så jag passar deras hästar. De har också 2 stycken som går ute dygnet runt. Så det enda jag behöver göra är att kolla vattnet, se så att de mår bra, mata kaninen och katterna och ta deras post. Det är ju lite problem nu när det är så kallt med vattnet som fryser ute i hagen. Ska se om jag kommer ihåg att ta med min kamera så ska jag ta lite bilder. Ska ta bilder av Masi och Peace också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0