Vallgrav!!

Just nu har vi en vallgrav utanför huset. Jag tyckte att vi skulle fylla den med vatten och bygga en lite bro som vi kunde hiss upp och ner...."The enemy is coming, raise the bridge!!!" Thomas tittade på mig som om jag kanske skulle behöva professionel hjälp....Hmm, jag som tyckte att jag var så vitsig...





O så var det en grop här....



...o så två till men nu vill inte uppladdningen av bilder fungera....

Jag kunde som sagt inte ta in hästarna den vägen som jag brukar utan fick gå bakhållet genom paddocken. Masi tyckte att det var jätte läskigt. Men det  var inte helt oväntat....

Nu ösregnar det, men jag tänket inte klaga. Vädret för i morgon ser inte speciellt lovande ut, regn och storm. Jag hade planerat att rida en sväng direkt efter jobbet eftersom jag slutar tidigt. Men jag tror inte att jag efter 2 månaders rid vila vill hoppa upp på Masi och rida i storm...Tråkigt, hade sett framemot att rida. Men det får bli gymmet på kvällen istället. På eftermiddagen ska vi träffa en jurist på banken och fixa ett sambo avtal.

Nu ska jag dra på mina stövlar och fodra hästarna. Sen blir det kudden och spikmattan...

(Det gick förresten jättebra att kolla på hästhoppningen live på datorn!! Dock somnade jag till en liten stund men lyckades se de mest intressanta ryttarna/hästarna...)


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! :)

2010-03-01 @ 23:12:46
URL: http://elinpamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0